Organizacja biura

Dobra organizacja biura sprzyja sprawnemu wykonywaniu pracy, warto więc zadbać przede wszystkim o ład w otoczeniu, dzięki czemu zawsze można będzie mieć potrzebne przedmioty pod ręką i zagwarantować sobie, że się nie zgubią. W ofercie firmy Global Office znaleźć można wiele produktów, które to umożliwiają.

By zadbać o dobrą organizację biura, trzeba zaopatrzyć się w produkty, które umożliwią zachowanie porządku. W naszej ofercie znaleźć można wiele takich artykułów - przyborników, organizerów i pojemników na wszelkie akcesoria biurowe, korzystanie z których pozwala na sprawną pracę i znaczną oszczędność czasu.

Tylko dostępne produkty
Stojak na katalogi Punched Metal czarny ROLODEX
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
29,34 PLN Netto36,09 PLN Brutto
Półka na dokumenty ROLODEX Punched Metal czarna S0795030
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
19,76 PLN Netto24,30 PLN Brutto
Karty wizytowe(100)45x83białe ROLODEX 67558 S0793490
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
op
31,40 PLN Netto38,62 PLN Brutto
Kartot.250 wiz.i przekł.66700# ROLODX
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
194,11 PLN Netto238,76 PLN Brutto
Wizytownik osob.24 wiz. czarny ROLODEX S0793710
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
51,72 PLN Netto63,62 PLN Brutto