Organizacja biura

Dobra organizacja biura sprzyja sprawnemu wykonywaniu pracy, warto więc zadbać przede wszystkim o ład w otoczeniu, dzięki czemu zawsze można będzie mieć potrzebne przedmioty pod ręką i zagwarantować sobie, że się nie zgubią. W ofercie firmy Global Office znaleźć można wiele produktów, które to umożliwiają.

By zadbać o dobrą organizację biura, trzeba zaopatrzyć się w produkty, które umożliwią zachowanie porządku. W naszej ofercie znaleźć można wiele takich artykułów - przyborników, organizerów i pojemników na wszelkie akcesoria biurowe, korzystanie z których pozwala na sprawną pracę i znaczną oszczędność czasu.

Tylko dostępne produkty
Tablica kredowa samoprzylepna S`COOL 100x60cm 110073 LEVIATAN
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
17,88 PLN Netto21,99 PLN Brutto
Przybornik na wizytówki K-057 transparentny 009112 D.RECT
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
6,32 PLN Netto7,77 PLN Brutto
Przybornik-Kubek na długopisy siatka czarny D.RECT 111077
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
3,48 PLN Netto4,28 PLN Brutto