Organizacja biura

Dobra organizacja biura sprzyja sprawnemu wykonywaniu pracy, warto więc zadbać przede wszystkim o ład w otoczeniu, dzięki czemu zawsze można będzie mieć potrzebne przedmioty pod ręką i zagwarantować sobie, że się nie zgubią. W ofercie firmy Global Office znaleźć można wiele produktów, które to umożliwiają.

By zadbać o dobrą organizację biura, trzeba zaopatrzyć się w produkty, które umożliwią zachowanie porządku. W naszej ofercie znaleźć można wiele takich artykułów - przyborników, organizerów i pojemników na wszelkie akcesoria biurowe, korzystanie z których pozwala na sprawną pracę i znaczną oszczędność czasu.

Tylko dostępne produkty
Szafka na dokumenty Yellow One platikowa 4 szuflady otwarte szara YL-SP04NW 120-1896
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
258,79 PLN Netto318,31 PLN Brutto
Pojemnik z 10 szufladami GR-SM10 GRAND 298mm/358mm/306mm 120-1779
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
590,37 PLN Netto726,16 PLN Brutto
Pojemnik z 7 szufladami GR-SM07M GRAND 298mm/358mm/306mm 120-1778 (X)
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
502,91 PLN Netto618,58 PLN Brutto
Pojemnik z 5 szufladami GR-SM05 GRAND 298mm/358mm/306mm 120-1777
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
491,79 PLN Netto604,90 PLN Brutto