Organizacja biura

Dobra organizacja biura sprzyja sprawnemu wykonywaniu pracy, warto więc zadbać przede wszystkim o ład w otoczeniu, dzięki czemu zawsze można będzie mieć potrzebne przedmioty pod ręką i zagwarantować sobie, że się nie zgubią. W ofercie firmy Global Office znaleźć można wiele produktów, które to umożliwiają.

By zadbać o dobrą organizację biura, trzeba zaopatrzyć się w produkty, które umożliwią zachowanie porządku. W naszej ofercie znaleźć można wiele takich artykułów - przyborników, organizerów i pojemników na wszelkie akcesoria biurowe, korzystanie z których pozwala na sprawną pracę i znaczną oszczędność czasu.

Tylko dostępne produkty
MyBox duży z pokrywką, biało-zielony LEITZ 52161054
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
51,97 PLN Netto63,92 PLN Brutto
Pojemnik bez pokrywki MyBox, biało-żółty 52571016
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
55,29 PLN Netto68,01 PLN Brutto
Szafka na dokumenty Yellow One 5 szuflad +zamek szaroniebieska YL-SP05GY
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
333,32 PLN Netto409,98 PLN Brutto