Organizacja biura

Dobra organizacja biura sprzyja sprawnemu wykonywaniu pracy, warto więc zadbać przede wszystkim o ład w otoczeniu, dzięki czemu zawsze można będzie mieć potrzebne przedmioty pod ręką i zagwarantować sobie, że się nie zgubią. W ofercie firmy Global Office znaleźć można wiele produktów, które to umożliwiają.

By zadbać o dobrą organizację biura, trzeba zaopatrzyć się w produkty, które umożliwią zachowanie porządku. W naszej ofercie znaleźć można wiele takich artykułów - przyborników, organizerów i pojemników na wszelkie akcesoria biurowe, korzystanie z których pozwala na sprawną pracę i znaczną oszczędność czasu.

Tylko dostępne produkty
Pojemnik składany 7cm PVC czarny ELBA 100400624
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
20,54 PLN Netto25,26 PLN Brutto
Stojak TRIC COLOUR E83718RO czerwony ELBA 100552616
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
4,52 PLN Netto5,56 PLN Brutto
Pojemnik składany 7cm PVC jasnoniebieski ELBA 100400625
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
20,80 PLN Netto25,58 PLN Brutto
Pojemnik na czasopisma A4 7, 5cm brązowy TRIC 100552611 ELBA
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
5,16 PLN Netto6,35 PLN Brutto
Pojemnik składany 7cm PVC czerwony ELBA 100400623
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
20,80 PLN Netto25,58 PLN Brutto
Pojemnik składany 7cm PVC granatowy ELBA 100400618
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
20,80 PLN Netto25,58 PLN Brutto