Organizacja biura

Dobra organizacja biura sprzyja sprawnemu wykonywaniu pracy, warto więc zadbać przede wszystkim o ład w otoczeniu, dzięki czemu zawsze można będzie mieć potrzebne przedmioty pod ręką i zagwarantować sobie, że się nie zgubią. W ofercie firmy Global Office znaleźć można wiele produktów, które to umożliwiają.

By zadbać o dobrą organizację biura, trzeba zaopatrzyć się w produkty, które umożliwią zachowanie porządku. W naszej ofercie znaleźć można wiele takich artykułów - przyborników, organizerów i pojemników na wszelkie akcesoria biurowe, korzystanie z których pozwala na sprawną pracę i znaczną oszczędność czasu.

Tylko dostępne produkty
Przyb.DALPO 0016 CLEAR (X)
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
13,74 PLN Netto16,90 PLN Brutto
Przybor.na biur.duży siat.sreb MOD-004S (X)
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
22,74 PLN Netto27,97 PLN Brutto