Organizacja biura

Dobra organizacja biura sprzyja sprawnemu wykonywaniu pracy, warto więc zadbać przede wszystkim o ład w otoczeniu, dzięki czemu zawsze można będzie mieć potrzebne przedmioty pod ręką i zagwarantować sobie, że się nie zgubią. W ofercie firmy Global Office znaleźć można wiele produktów, które to umożliwiają.

By zadbać o dobrą organizację biura, trzeba zaopatrzyć się w produkty, które umożliwią zachowanie porządku. W naszej ofercie znaleźć można wiele takich artykułów - przyborników, organizerów i pojemników na wszelkie akcesoria biurowe, korzystanie z których pozwala na sprawną pracę i znaczną oszczędność czasu.

Tylko dostępne produkty
Naścienny system prezentacyjny A4+10 paneli TARIFOLD tr.fiolet 414178
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
339,18 PLN Netto417,19 PLN Brutto
Uchwyt naścienny A4 TD214000
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
98,19 PLN Netto120,77 PLN Brutto