Organizacja biura

Dobra organizacja biura sprzyja sprawnemu wykonywaniu pracy, warto więc zadbać przede wszystkim o ład w otoczeniu, dzięki czemu zawsze można będzie mieć potrzebne przedmioty pod ręką i zagwarantować sobie, że się nie zgubią. W ofercie firmy Global Office znaleźć można wiele produktów, które to umożliwiają.

By zadbać o dobrą organizację biura, trzeba zaopatrzyć się w produkty, które umożliwią zachowanie porządku. W naszej ofercie znaleźć można wiele takich artykułów - przyborników, organizerów i pojemników na wszelkie akcesoria biurowe, korzystanie z których pozwala na sprawną pracę i znaczną oszczędność czasu.

Tylko dostępne produkty
Ramka plakatowa A4 OWZ TZW25/A4N SIS z otworami do SIS1500 2x3
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
80,54 PLN Netto99,06 PLN Brutto
Ramka plakatowa TZW25/A5 N 2x3
Kod
Jedn.
Ulubione
Cena
Ilość
szt.
52,21 PLN Netto64,22 PLN Brutto