Wizytówki to ważna forma reklamy oraz kontaktu dla każdej firmy. Jej wręczenie potencjalnemu Klientowi może być pierwszym i najważniejszym krokiem do nawiązania współpracy i zbudowania pozytywnego wizerunku naszej firmy w jego oczach. Ale jakie wizytówki wybrać, aby rzeczywiście okazały się one dobrym narzędziem marketingowym - matowe czy błyszczące
Wizytówki matowe – zalety
Wizytówki matowe są wykonane z papieru kredowego i mogą być uszlachetnione dodatkowo folią matową. Taka wizytówka wygląda bardzo nowocześnie i minimalistycznie. Bez wątpienia będzie dobrym wyborem dla firm stawiających na nowatorskie rozwiązania i młody zespół. Nie są przesadnie eleganckie, ale wyglądają profesjonalnie. Są też dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach, co jest ich kolejną dużą zaletą.
Wizytówki błyszczące – zalety
Wizytówki błyszczące również wykonywane są na papierze kredowym, ale są pokryte dodatkowo błyszczącą folią lub lakierem UV. Dzięki temu są bardziej wytrzymałe, a napisy wykonane na nich nie ścierają się i nie blakną. Błyszczące wizytówki bez wątpienia mają swój urok i elegancję i doskonale pasują do dyrektora czy innej wysoko postawionej osoby w firmie. Odpowiednie rozmieszczenie informacji i delikatne zdobienie na takiej wizytówce będzie wspaniałym dopełnieniem i formą reklamy firmy. Wizytówki błyszczące są nieco droższe od matowych, niemniej są też bardziej eleganckie i prestiżowe.
Wybór wizytówek musi być przemyślany
Tak naprawdę to, czy zdecydujemy się na wizytówki matowe czy błyszczące, w dużej mierze jest kwestią naszego gustu. Niezależnie od tego, z jakich materiałów będą wykonane, zawsze powinny być dopracowane i solidne. Bardzo ważne jest też to, co znajdzie się na wizytówkach – powinny to być kluczowe informacje, takie jak nazwa firmy, nazwisko osoby zarządzającej, i kontakt. Zbyt dużo informacji sprawi, że wizytówka będzie nieczytelna, natomiast zbyt mało będzie wyglądać nieprofesjonalnie. Dlatego wykonanie firmowych wizytówek warto zlecić doświadczonej firmie cieszącej się dobrą renomą na rynku.